Podręczniki do niemieckiego: „Niemiecki w tłumaczeniach. Business”

Dziś w ramach serii „podręczniki do niemieckiego” przygotowałam dla Was moją opinię o książce „Niemiecki w tłumaczeniach. Business” wydawnictwa Preston Publishing. Autorką jest Justyna Plizga.

Książka ma 176 stron, a jej cena wynosi 44,90 zł.

Tutaj znajdziecie informacje na stronie wydawnictwa:

Niemiecki w tłumaczeniach. Business

Podręcznik nadaje się dla uczących się od poziomu A2 do B2. Pomaga on w nauce swobodnego i poprawnego mówienia językiem biznesu. Zawiera 40 rozdziałów oraz dodatkowo listę najważniejszych skrótów i schemat literowania w krajach niemieckojęzycznych.

W każdej lekcji znajdziemy listę słówek, następnie listę zwrotów do przetłumaczenia na język niemiecki (po lewej znajdziemy polskie zwroty do przetłumaczenia, po prawej ich tłumaczenie na niemiecki). Dodatkowo w każdym rozdziale znajdują się wskazówki co do słownictwa oraz pytania, na które odpowiadając możemy zastosować nowo poznane słownictwo.

Jaka jest moja opinia o książce? 

Szczególnie spodobały mi się wskazówki dotyczące słownictwa – są w nich podawane alternatywy, znajdziemy tu także wyjaśnienie różnic między podobnymi czasownikami czy wskazówki co do języka mówionego.

Zaletą jest na pewno także dołączona płyta CD z zawartością książki w wersji audio.

Myślę, że warto skusić się na ten podręcznik, tym bardziej że owe 40 rozdziałów zawiera podstawę biznesowego słownictwa. 

Magdalena Surowiec

Magdalena Surowiec

Germanistka z wykształcenia i z zamiłowania. W Niemczech mieszkałam ponad 7 lat (wcześniej Północna Nadrenia-Westfalia, teraz Nadrenia-Palatynat). Obecnie mieszkam w Puebla w Meksyku. Uczę niemieckiego i polskiego, tłumaczę, piszę, dokształcam się. Moje zainteresowania to języki obce, muzyka klasyczna, historia, literatura, polityka, gospodarka, piłka nożna i tenis.

Sprawdź także...

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.